8 januari 2014

Våren 2013

 Jul och nyår 2012

2013 var ett riktigt bra år om man bortser från de sista två veckorna. Året startade med ett lyckobesked som gjorde hela våren till en lång fest. Jag har lärt mig hur mycket som helst från min utbildning och klarat alla kurser med flaggan i topp, vi har umgåtts massor med vänner och familj och jag har fått en ny hobby i fotograferingen. Jag har fått jobb, kommit igång med träningen igen och jag och A åkte på vår första resa tillsammans. Det har varit ett skönt år, våren blev en välbehövlig vilovår, sommaren ändlöst lång och helt fantastisk medan hösten blev en riktig utmaning och otroligt utvecklande.

Har hur mycket bilder som helst från förra våren men här kommer ett litet urval!

Januari

 
 
Förra året upptäckte jag hur fantastiskt roligt det är att fotografera och en av januaris första dagar var jag och pappa iväg på vår första runda tillsammans. En helt ny värld har öppnat sig för mig och jag har lärt mig så otroligt mycket hela året även om jag inte har hunnit fota lika mycket under hösten.

 
 
Jag var hemma över både jul och nyår förra året, A kom upp och vi firade in det nya året tillsammans med goda vänner. Jag träffade efterlängtade vänner och vi tjejer överraskade D med en babyshower, tänk att det var lilla A som låg där inne i magen hela tiden!

Vi fixade i lägenheten och jag njöt så av att äntligen få iordning allt hemma, tror vi packade upp den sista flyttlådan i januari. Jag fick lite hybris på vårblommor och köpte första buketten tulpaner så fort vi kom hem efter jullovet. Vi utnyttjade vintern till max och jag köpte nya längdskidor som jag fick användning för många gånger. Januari var helt klart vinter när den är som bäst!


Februari

 I februari åkte jag och A till Romme och åkte skidor, suveränt kul men långt att åka bara över dagen. Vi var hemma i Stockholm och träffade vänner och firade alla hjärtans dag. Jag fick en jättefin klocka av A i överraskningspresent och vi fortsatte njuta av längdskidor, vinter och snö! Fick reda på att jag fått ett jobb som jag väntat svar ifrån länge men bara någon vecka efteråt fick företaget skära ner och jag blev utan tjänst innan jag ens hunnit börja. Tänk om jag vetat vilket bra jobb som väntade sen!

Mars

 
 
Vi började mars med en helg i Stockholm och hade födelsedagsmiddag för lillebror. Umgicks med vänner och började hänga mycket med J och M som vi saknar som bara den nu när de flyttat! Jag fotade lilla A som bara var en pyttebebis och började längta mer och mer efter våren.


Jag fortsatte mitt pyntande med vårblommor och började på en jättespännande kurs i skolan. Köpte nya träningsskor som kom att bli starten på ett riktigt träningsflow. Under förra året kom jag verkligen igång ordentligt med träningen igen och upptäckte det roliga i styrketräning, jag bara älskar't! Jag och mamma bokade vår resa till London och jag blandade upp inredningstidningarna med restips för ett tag.

Det var alltså förra årets första tre månader, vilket härligt år det har varit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar