10 januari 2014

En vecka kvar!


Fredag och ännu en pluggdag med rapportskrivande på kontoret hos mamma och pappa. I och med allt som har hänt den senaste tiden så har jag hamnat efter lite med rapporten och med en vecka kvar till presentation börjar jag bli minst sagt stressad. Men allt i livet går som bekant inte att styra och jag antar att det är en del av charmen med just livet. Ibland dyker det upp viktigare saker som går före allt.

Imorgon sätter jag mig på tåget hemåt och som jag längtar efter min A. Den här ledigheten har varit jobbig på flera sätt för förutom alla ledsamheter inom familjen så har jag även varit tvungen att vara ifrån min älskade man i snart tre veckor med ett kortkort avbrott förra helgen. Så även om det känns lite extra tungt att åka ifrån Stockholm den här gången så ska det faktiskt bli otroligt skönt att få komma hem igen. Men det är imorgon det och nu är nu. Idag väntar strax ett välbehövligt kiropraktorbesök för att försöka få ordning på min nacke och sen ska jag njuta av sista kvällen hemma för den här gången!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar