22 januari 2014

Kontraster och balans


Idag har varit en sån där dag som jag tror att alla behöver ibland. En dag att andas ut och komma igen. Ladda om och fylla på. Hela hösten har varit ett enda långt race och jag har utvecklats varje dag, vissa stunder har jag nästan känt hur hjärnan har vuxit! Jag behöver det, intensiteten och farten, för att känna mig stimulerad och för att må bra. Utmaningar motiverar mig och hösten har varit en motiverande tid på många sätt. Men så efteråt, när vinden avtar, behövs det där lugnet och tid att bara få vara. Få tid att hinna tänka, andas och låta all den där nya kunskapen sjunka in. Igår kväll satt jag och ett helt gäng med härliga tjejer hemma hos R och pratade nonstop i timmar och idag har jag varit hemma och pluggat själv. Kontraster och balans, det får mig att må bra. 

Vad behöver du för att ha balans, fundera och förändra med små steg i taget!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar