31 januari 2014

Fredagkväll



Åh vilken dag! Efter en förmiddag med plugg och seminarium i skolan tog jag helg och åkte hemåt. Men istället för att cykla ner på stan i snöstormen för ett pass på gymmet satte jag igång och städade hemma. Det är vardagslyx på hög nivå för mig, att kunna städa innan helgen och få mer tid tillsammans när man är lediga ihop. När A kom hem från jobbet satte vi på oss varma kläder och sen pulsade vi iväg på en snöstormspromenad, hand i hand. Jag älskar verkligen våra promenader i ur och skur, den tiden är så värdefull för då är det bara vi, han och jag. Nu är det iallafall äntligen fredagskväll och vi fick precis finbesök från Stockholm så jag ska stänga ner här och kasta mig ner i soffan tillsammans med A och E!

Ha den BÄSTA fredagskvällen mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar