5 februari 2014

Uppsatsteori och bullbak


Idag har jag uppsatsat hemma hela dagen med en paus för ett lunchpass bodypump på gymmet. Jag har redan klarat av mina jobbpass för den här veckan och det är riktigt skönt att få några heldagar med bara plugg. Nu i början går det ju åt en massa tid till att bara läsa in sig på teorier, studier och tidigare forskning. Imorgon har vi vårt andra handledarmöte och efter det dröjer det nog till nästa gång så det gäller att utnyttja varje minut och ställa rätt frågor när vi väl ses. 

I helgen blev jag så himla sugen på att baka så igår gav jag mig på ett bullbak. Kan nog räkna på ena handens fingrar hur många gånger jag har bakat bullar för jag tycker att det är lite omständligt men det får nog bli ändring på det för herregud vad goda de blev! Kanske inte så konstigt i och för sig för jag följde ett riktigt lyxrecept med mycket av allt så några hälsobullar kan man inte säga att det blev den här gången men ska det va så ska det vara ordentligt. Nu har vi precis avslutat middagen här hemma och ska strax ge oss ut på en promenad innan soffan lockar. Tror minsann att det får bli några bullar till fikat ikväll igen!


Hoppas att ni har en riktigt skön onsdagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar