7 november 2013

På med kavajen och upp på cykeln!

Långt från kavaj och kontor

Onsdagar är vår myskväll. Igår när jag kom hem stod A och kockade i köket så jag hoppade ur kontorskläderna och satte igång med salladen. Efter maten tog vi en snabb (!) promenad upp till skogen och sen var vi redo för soffläge med en kopp kaffe, fotboll på datorn och Bonde på tvn. Hemma tillsammans, vardagsliv när det är som bäst! Idag är jag medbjuden på en heldagskonferens med praktikföretaget. Fokus ligger på ledarskap och att bli en bättre chef så jag tror att det kan bli riktigt lärorikt, jag suger åt mig allt jag kan och efter bara två dagar känns det redan som att jag har lärt mig hur mycket som helst! Efter konferensen åker jag direkt till gymmet för ett efterlängtat yogapass, det ska bli så skönt att få töja och sträcka ordentligt på kroppen igen. Men nu, på med kavajen och upp på cykeln!

Ha en BRA dag, imorgon är det freeedag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar