10 november 2013

Hej söndag kväll

Amerikanska pannkakor med banan, hallon och kesella!

En fin helg på hemmaplan är över allt för snabbt och jag önskar mer än nånsin att tiden kunde gå lite långsammare. Vill inte ha vardag riktigt än. Imorse när jag vaknade stod A och stekte pannkakor i köket, hur mysigt och gott som helst, han är världens bästa frukostfixare den där mannen! Efter söndagsfrukost med tända ljus gjorde vi ett städryck innan vi cyklade iväg en sväng till gymmet. Första passet på 1½ vecka och det kändes riktigt bra. Mjukstartade lite med ett lugnt helkroppspass men jag misstänker att det kommer kännas att ganska bra i musklerna imorgon ändå. I eftermiddags åkte vi iväg för att bocka av några saker som vi glömt handla i fredags och hittade bland annat en ljusslinga med precis sånt där varmt ljus som är så fint. Tanken var att vi skulle ha den inomhus men när jag plockade upp den insåg jag att den nog är liiite väl lång för det, en ljusslinga på 9 meter passar nog bättre på balkongen än på en spegel, eller vad tror ni? A shoppade träningstights och jag hängde undan två skidjackor, superfina bägge två så jag tror faktiskt att det får bli ett köp! Men nu hörrni, nu är det dags att säga godnatt till den här söndagen och börja ladda inför morgondagens tidiga jobbpass. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar