26 november 2013

Julinspo!

Julinspiration från Pinterest

Aaah, efter en lång jobbdag och en jobbmiddag på toppen av det har jag precis slängt mig ner i soffan. Har fått en julknäpp och längtar så tills i helgen och första advent! En hemmahelg full av pyssel och fix, det ska bli så mysigt. Vi har planerat in ett besök på årets första julmarknad och kanske, kanske får det bli ett premiärjulbak också. Har sökt på julinspiration och tror jag vet vilken typ av julpynt jag vill ha här hemma i år. Vitt, grått och lite, lite rött med vackra grankvistar, kottar och grön mossa får det nog bli. Jag älskar verkligen att ha en lite större lägenhet att få fixa med, tänk då sen när man får ett helt hus att pynta, underbart!




Nu ska jag fortsätta att drömma vidare om julen här hemma och försöka komma i säng i tid för imorgon väntar ännu en långdag med praktik och jobb. Sov gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar