29 november 2013

Veckans bästa dag!


En tidig morgon på kontoret!
Freeedag! Veckans bästa dag är här, igen, och det känns hur bra som helst! Jag känner mig som en usel bloggare nu för tiden men för att ni ska förstå anledningen kan jag ju beskriva veckan som varit sedan senaste inlägget... I tisdags hade jag heldag på praktiken och sen åkte jag hem och vände innan jobbmiddag till sena kvällen. I onsdags var jag på praktiken på förmiddagen och sen cyklade jag vidare till jobbet vid lunch. På kvällen var jag och A ute och gick halva kvällen och sen slocknade vi i soffan. Igår hade jag ännu en heldag på praktiken och efter ett yogapass på vägen hem cyklade jag hemåt och vände innan jag drog iväg till jobbet för ännu en kväll med kollegorna. Pust alltså! Idag har jag haft en lugn morgon men nu ska jag strax iväg och träna en sväng innan det är dags att bocka av veckans sista jobbpass. Träningen har hamnat lite i skymundan en vecka som den här så det ska bli skönt att få avsluta arbetsveckan med ett pass. Helgen blir lugn och mysig, som jag har längtat. Vi ska fira in första advent här hemma med att pynta, baka och gå på julmarknad!

Ha en riktigt bra fredag och en skön start på helgen ikväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar