25 november 2013

Fotomässan

Hej måndag!

http://www.fotosidan.se/cldoc/besok-fotosidan-pa-fotomassan.htm
Bild lånad från Fotosidan eftersom jag själv lyckades glömma kamerabatteriet hemma...!

Ännu en helg har svischat förbi och den här svischade verkligen i en rasande fart. Jag hann knappt inse att jag var i Stockholm förrän det var dags att åka tillbaka söderut igen. Helgen har varit helt suverän om än lite väl fullbokad. Som tur var hann jag med ett tidigt tåg från Linköping i fredags så jag var framme redan vid tre. Pappa mötte upp mig och efter en liten handling åkte vi hem och fikade. När lill-B kom hem tog vi en snabb prommis innan det var dags att ge sig in till stan för en fredagsdejt tillsammans med kära vänner. Vi var på Sthlm Tapas, ett mysigt ställe på Kungsholmen med jättegod mat. 

Så kom lördagen och helgens stora happening. Fotomässan! Jag och pappa hade en jättetrevlig dag tillsammans och även om stora delar av mässan handlade mycket om sammasamma så fanns det helt klart några guldkorn. Vi tittade på vackra fotografier, jag fick min kamera rengjord alldeles gratis på Nikons Check&Clean, vi åt goda hamburgare till lunch och fyndade lite smågrejer som en reflexskärm, kameraremmar och böcker. Mysig dag som gav en hel del inspiration och energi! Jag har dessutom kommit på en ny stor fotodröm...

http://www.fotosidan.se/membershop/viewproduct.htm?ID=23942

...att få göra en fotoresa till Afrika!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar