21 november 2013

Hemmaplugg

 
Oh, vilken vecka! Dagarna svischar fram, i tisdags var jag till exempel på praktiken strax innan 8 och ramlade innanför dörren vid halv tio på kvällen efter en jobbmiddag på stan. Huvudet bara snurrar av all ny info och alla nya intryck samtidigt som jag njuter av hela grejen, att ha fått förmånen att vara med och se hur allt fungerar på riktigt är verkligen häftigt! Idag fick jag sova en halvtimme längre och ska sitta hemma och plugga några timmar innan det är dags att ge mig iväg mot jobbet. Att få jobba halvdag och plugga halvdag idag och imorgon känns nästan som helg efter de senaste veckornas fullbokade schema. Just nu sitter jag med datorn i knät i soffan och gör en intervjuguide med en kopp kaffe och nyhetsmorgon i bakgrunden. Med tanke på att det spöregnar utanför fönstret kunde en halvdags hemmaplugg inte ha kommit lägligare, mys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar