18 november 2013

Breathe, trust, let go


http://www.pinterest.com/pin/508836457869845989/

En liten söndag och en lång måndag senare. Gårdagen var verkligen perfekt och precis sådär lugn och skön som en söndag är när den är som bäst. Jag började dagen med ett träningspass på gymmet. För en gångs skull hade jag ingen tid att passa och kunde träna i min egen takt och hann både värma upp och stretcha efteråt i lugn och ro. Det blev ett grymt bra (och jobbigt!) överkroppspass med fokus på bröst, rygg och mage. Efter en lyxig söndagsvila gick vi ner på stan och strosade runt. Med blå himmel och strålande sol kändes det nästan som vårväder och vi var ute i 2 timmar. Underbart mysigt att promenera runt hand i hand och bara prata, han och jag. Väl hemma lagade vi middag och sen spenderade vi resten av söndagen under en filt i soffan. En perfekt uppladdning för en messy monday som idag. För nä, den här måndagen har verkligen gått i motvind. Jag gjorde det bästa av situationen och fyllde på energiförrådet med ett kortare benpass efter praktiken och nu har jag bäddat ner mig här hemma bredvid världens bästa. Nya tag imorgon, det blir en lång dag på kontoret och jobbmiddag på kvällen, bara att ladda om och på´t igen alltså!

KRAM på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar