12 juni 2013

Sista dagen för den här gången

 En sommarkväll i Årsta

Onsdag och sista Stockholmsdagen för den här gången. Har haft några jättesköna dagar här nu och känner att jag börjar slappna av mer och mer efter den småhektiska våren. Gårdagen var härlig på alla sätt. Jag och Boss började som sagt med en heldag hos min lilla fina, fantastiska mormor. En promenad till affären och en lunch på precis det vi var sugna på; bröd, kyckling och sallad, mums! Vi fick tid att umgås som bara vi kan och det är så värdefullt att få umgås och bara vara tillsammans sådär ibland. Kvällen sprack upp och jag och H fick ett strålande väder så det blev utehäng kvällen lång. Vi gick en lång promenad längs strandpromenaden i Årsta med hundarna och sen hade vi picknick med hämtmat i solen. Tankade energi hela kvällen och ser fram emot vår lilla minisemester tillsammans med grabbarna om några veckor!

Den här morgonen började med grötfrukost och sen hoppade jag i bikinin och la mig ute på gräsmattan med en tidning. Nu ska jag jag Boss strax ge oss ut på en promenad och i eftermiddag tänkte jag bocka av en del saker från attgöralistan. Får se hur långt jag kommer men både bilen och hunden är i behov av en uppiffning så det blir nog både städning och trimning. Ska börja titta närmre på packningslistan inför nästa vecka också, för vet ni... Om en vecka (!) är vi i Paris. Herregud vad det går fort, i helgen åker vi neråt! En dag i taget, en dag kvar i stan.

Ha en FIN onsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar