28 maj 2013

En utflykt med pappa



Senaste gången jag var hemma åkte pappa och jag ut på en kortkort fotorunda i Riddersvik. Vädret var allt annat än optimalt med tidvis mörk himmel och sol och moln om vartannat. Vi, eller framför allt pappa, fick ändå till några riktigt bra bilder. Jag har blivit så osäker på min skärm så jag vet inte alls om mina bilder ser ut på samma sätt för er som de gör för mig i min dator. Häromdagen upptäckte jag nämligen att en bild som jag redigerat tills jag blev nöjd såg helt hemsk ut på en annan skärm. Misstänker att min dator är på väg att lägga av och att färgåtergivningen redan har lagt av så därför har jag nu fixat en fristående skärm för att underlätta vid just bildhanteringen. Den är inte uppe än så tills dess får jag vänta med redigeringen, därför är de här bilderna helt oredigerade och direkt från kameran!

 

Jag längtar till nästa utflykt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar