9 maj 2013

Det blir en annan gång!

Vår på balkongen!

Intet nytt i sjukstugan. Jag verkar få ligga där jag ligger så någon Ålandsresa den här helgen blev det ju inte. Riktigt, riktigt tråkigt men det blir en annan gång som både mamma och A har tröstat mig med. Gårdagen var en riktig mardröm, låg som i dvala från morgon till kväll men jag antar att det var straffet för att jag körde på som vanligt trots feber i tisdags.. Idag har jag haft världens bästa sällskap på soffan och då är det helt okej att vara sjuk, till och med mysigt. Nu väntar pizzatajm framför handbollsfinalen (heja J som är i final!) och sen Game of throooones! Imorgon ser jag fram emot iallafall en kortkort promenad. Under de här dagarna känns det som att våren bara har exploderat och jag har inte riktigt hunnit med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar