8 maj 2013

Deppigt värre

 Längtar efter min pigga, friska kropp!

Nä fy, jag var helt säker på att den här sjukan skulle vara snabbt överstökad men icke. Jag kände mig bättre igår morse och stapplade mig iväg till en föreläsning för att sen fortsätta till jobbet och mitt sista upplärningspass. Inte så populärt tydligen för igår kväll blev jag riktigt dålig och här ligger jag nu, strandad. Det är ju aldrig läge att vara sjuk men den här veckan är verkligen olägligare än de flesta med massor att göra på nya kursen i skolan och den inbokade långhelgen på Åland. Tanken var ju att vi skulle åka upp till Stockholm redan ikväll eftersom båten går tidigt imorgon men det är bara att glömma... Önskar att jag orkade protestera men misstänker att jag gjorde det tillräckligt igår. Besvikelsen är hur som helst total och jag håller tummarna för ett mirakel så att vi kommer iväg i helgen iallafall! Ska försöka muntra upp mig med lite glass och göra mitt bästa för att glömma att jag lämnade kvar min kamera i Stockholm förra helgen...

KRAM på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar