17 april 2013

Morgonpass på gymmet


Morrn! Hoppas att ni har sovit gott, visst är det mycket lättare att komma upp nu när det är ljusare på morgnarna igen!? Jag älskar att vakna och se solen kika fram mellan persiennen för det påminner om mitt barndomsrum som verkligen badade i sol varje morgon under hela sommarhalvåret. Tack vare ljuset ställer kroppen in sig på att det är dag vilket gör att man piggnar till nästan direkt. Nu har jag precis ätit lite frukost här hemma och tänkte börja den här onsdagen med ett pass på gymmet tillsammans med J. Eftersom veckan är så uppbokad hamnar träningen lite i skymundan vilket gör morgonens pass till veckans enda, det gäller att ta tillvara på den tid man har. Att träna gör mig så mycket piggare och jag vet att jag kommer ha igen den här timmen hela veckan. Efter gympasset väntar en halvdag i skolan och sen en halvdags upplärning på jobbet så jag misstänker att timmarna kommer att gå fort! Ser fram emot kvällens hemmadejt med A. Vi ska titta på senaste avsnittet av Game of Thrones och äta lite extra gott eftersom jag åker bort över helgen. Mys!

Ha en BRA onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar