18 april 2013

London here we come!

Mamma och jag på tjejweekend i Paris 2007

Idag ser man inte glimten av någon sol, regnet öser ner och har gjort sen jag vaknade. Det är verkligen riktigt deppigt grått och ruggigt ute men vet ni vad, det gör faktiskt ingenting för i eftermiddag sätter jag mig på tåget mot Stockholm och imorgon bitti åker jag och mamma till London!! Jag har knappt hunnit tänka på den här helgen eftersom det har varit så himla mycket den senaste tiden så den känns nästan lite som en överraskning! Prio ett den här Londonhelgen är att njuta och bara vara tillsammans med mamma. Lyckas jag sen ta lite bra bilder och göra en del shoppingfynd också så är helgen liksom fulländad! Väskan är packad och allt är förberett. Nu först ska jag iväg till skolan för en heldag om konflikter och konflikthantering och sen i eftermiddag är jag bara hemma och vänder. Ikväll ska jag träffa bästa H och D för en sedan länge inbokad tjejmiddag på stan. Det ska bli så himla roligt för nu var det ett bra tag sen vi sågs!

KRAM på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar