13 mars 2013

Nike Free


 
Nike Free

Imorse när jag vaknade och tittade ut trodde jag att det var ett skämt. Det var snö överallt och jag blir SÅ trött, det måste bara vara sista omgången med snö nu! Det har fortsatt att snöa hela dagen och jag önskar att jag kunde tycka att det var liiite mysigt men nej, jag vill verkligen verkligen bara ha vår. Sladdade över till K för en dags grupparbete och på lunchen smet vi ner stan för en snabb kik. Hamnade inne på Löplabbet och sen var dagen gjord! Hittade både löparskor och träningsskor att ha på gymmet. Har köpt alla mina senaste löparskor på Löplabbet och deras service är faktiskt outstanding. Det är så ju galet bra att kunna få skorna utprovade efter just mina fötter och dessutom få möjlighet att provspringa innan man bestämmer sig. Idag fick dessa goingar, ett par Nike Free, följa med hem och tanken är att jag ska använda dom framför allt på gymmet. De känns lite som tofflor på fötterna, hur lätta och följsamma som helst så det ska bli otroligt spännande att se hur de känns på in action sen!




1 kommentar:

  1. ååh vad snygga skor!!
    kör också med nike i löparskorna, så himla sköna och dämpar bra :D
    lycka till i löpspåret

    SvaraRadera