12 mars 2013

En vecka i mars


Hej kära ni! Här får ni en glimt av de senaste dagarnas mobilbildsskörd. Jag njuter av solen, vårpiffar i lägenheten och längtar till mammas och min Londonweekend. Helgens fest var riktigt lyckad; urgod mat, bra sällskap och hur kul som helst. Veckans första dag bjöd på ett skolseminarie, grupparbete och ett spännande jobbmöte. Efter ett träningspass och en lugn kväll på soffan igårkväll blev det tisdag. Idag har jag pluggat hemma hela dagen med undantag för en kort lunchpaus och en joggingtur. Benen kändes tyngre än tyngst och rundan var faktiskt allt annat än skön men jag vet ju att jag bara har mig själv att skylla för det, har inte sprungit på alldeles för länge!

Nu väntar snart lite middagsfix och idag blir det en thaiinspirerad kycklinggryta (improvisation som vanligt!) med ris hos oss. Vissa dagar saknar jag vänner och familj i Stockholm lite extra och den här dagen har varit en sån dag. Hade gjort nästan vad som helst för en kompisfika på stan eller en långpromenad med mamma och Boss ikväll men två timmar enkel väg är lite väl, till och med för en riktig gofika. Tröstar mig med att det trots allt inte är jättelångt till påskens besök och ska krama lite extra på A sen när han kommer hem!

KRAM på er!


1 kommentar: