13 mars 2013

Stand there in silence



Hej mitt i kvällen!

Jag kunde inte riktigt hålla mig ifrån att testa de nya skorna så jag följde med A till gymmet för ett provpass. Vi tog en promenad dit och när vi gick där hand i hand kändes allt det där vita runt omkring oss plötsligt rätt okej. På hemvägen var de vita, singlande flingorna snart förlåtna för hur deppigt det än är med snökaos igen måste jag ändå erkänna att världen är bra vacker inbäddad i snö. Träningspasset var kort men riktigt effektivt. Körde framför allt mage och bröst, lyckades med ett helt set armhävningar för första gången i mitt liv - SÅ glad och nöjd över att de senaste månadernas träning ger så märkbara resultat för just armhävningar har alltid varit en av mina svagheter när det kommer till träning!

Den här onsdagen slutar på bästa sätt under en filt i soffan tillsammans med bästa A. Att få ligga skavfötters och tåflörta med sitt livs kärlek en helt vanlig vardag är faktiskt inget mindre än ett mirakel.

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar