24 mars 2013

Kalashelg!

Mina favoritpromenadkompisar; mamma och Boss!

Hoppas att ni har haft en mysig helg! Min helg har bjudit på både mys och härligt umgänge. I fredags cyklade vi över till K och P för parkväll och kompishäng. J och M var också med och vi hade en jättetrevlig kväll med pizzabak och brädspel, fredagsmys när det är som bäst! Det är alltid så enkelt och okomplicerat när vi umgås. De är himla mysiga hela gänget och jag är så glad för att vi har lärt känna varandra. Det visade sig att min A och P kände varandra sen innan, världen är bra liten ibland!

Resten av helgen har spenderats tillsammans med min familj som kom ner igår för att fira mamma som fyller år idag. Grattis igen lilla mamma! Tiden går alltid så fort när man har besök och det känns ofta som att man knappt har hunnit setts innan det är dags att skiljas igen. Vi har gått på stan, kramats, lagat mat och ätit trerätters, spelat spel, gått långpromenader, sjungit "jamåhonleva", ätit långfrukost och pratat om allt mellan himmel och jord. Min fina familj. Tyvärr blev A sjuk imorse och har legat däckad hela dagen, stackarn. Jag tycker riktigt synd om honom så nu hoppas vi på ett snabbt tillfrisknande för honom och en bra start på nya veckan som innehåller en himla massa skoj! Påskvecka, långledigt, födelsedag och kanske (förhoppningsvis!) vårvecka? Jag och Boss har precis bäddat ner oss i soffan och jag misstänker att det blir en tidig kväll för oss alla för jag är tröttare än tröttast.

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar