22 mars 2013

FREDAG!

 

Härliga, härliga fredag! Oh, jag har verkligen sett fram emot den här helgen med fredagsmys hos fina vänner och efterlängtat familjebesök. Den här veckan har känts ovanligt lång, kanske för att jag har pluggat hemifrån mer än vanligt. Tiden går alltid fortare när man grupparbetar och har många föreläsningar tycker jag. Har känt mig så himla trött också, ni vet sådär att man knappt orkar hålla sig vaken på kvällarna. Misstänker att det är den ökade träningsdosen i kombination med ett stooort behov av vår som ligger bakom tröttheten så jag hoppas att en lugn, skön helg gör susen. Ska precis hoppa i träningsbyxorna här nu och promenera bort till K för en morgonprommis runt ån. Sen är det föreläsning och efter det; heeelg! 

Suktar lite med gamla Greklandsbilder så länge så går nog dagen ännu fortare.

 

Hoppas att ni har en riktigt BRA fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar