9 oktober 2013

Morgonträning och vackra löv


Den här veckan är dagvill bara förnamnet för jag vet knappt vilka dagar som har passerat, idag är det alltså onsdag. Igår kändes det precis som fredag för vi lyxade till det och åt middag på stan! Vi var på en pub och blev riktigt överraskade av både personal, mat och lokal. Det var jättemysigt och vilka burgare vi fick, mums. Det har iallafall varit en riktigt bra vecka hittills och med en Stockholmshelg i sikte är jag säker på att resten kommer bli minst lika bra! Jag kan bara inte riktigt förstå att vi snart är i mitten av oktober. Plockade in några höstlöv som lyser upp här hemma men det var på gränsen att jag lyckades hitta några fina för de flesta hade hunnit bli bruna och torra... Jag hinner inte med!

Jag har ägnat både måndagen och tisdagen åt tentaplugg och igår var jag alldeles snurrig framåt kvällen när jag cyklade ner till stan och då har jag nog kommit lite mer än hälften än så länge. Den här onsdagseftermiddagen är alltså spikad för några timmars arbetsrätt och näst på tur står Förtroendemannalagen... Annars började dagen på bästa sätt med ett morgonpass på gymmet där jag dödade min ben helt och hållet, det var knappt att de bar till skolan efteråt. Så himla skönt och galet lyxigt att vara färdigtränad kl. 9! En föreläsning senare är jag alltså hemma igen och jag misstänker att jag behöver minst en kaffe till för att orka i mål med plugget.

Ha en BRA kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar