7 februari 2013

Snowy!

Utsikten från vår balkong

Idag känner jag mig faktiskt lite extra nöjd över möjligheten att kunna plugga hemifrån. Yrande snö kan vara väldigt vackert att titta på inifrån men det är inte riktigt lika mysigt cykelväder. Vaknade upp till en inlämningsuppgift som är nästanklar, blev själv förvånad för det kändes som att jag hade mycket mer kvar att skriva igår när jag slutade. Ibland behöver man bara en natts betänketid. 

Oh my, vilket roligt pass det blev igår! Nästan mitt roligaste styrkepass nånsin och som vi körde, effektivt i över en timme så idag känns det i benen kan jag lova. Det ÄR ju så kul att träna ihop, att kunna peppa, pusha och pressa varandra till det där lilla extra. Hoppas på en repris med starkaste tjejerna snart igen! Jag hoppas också på att träningsvärken ska vara nådig mot mig så att benen är pigga igen till på lördag. För vet ni, vi ska åka skidor på lördag! Både jag och A är jättesugna på en skidresa men eftersom jag har en examinerande workshop mitt i sportlovsveckan (när min egen lärare är ledig) gick det inte riktigt ihop den här gången. Så för att dämpa suget (eller mer troligt, få mersmak!) kombinerar vi helgens Stockholmstripp med en dagsutflykt till Kungsberget!

Ha en fin dag och kom ihåg att idag är DU som bäst!


1 kommentar: