6 februari 2013

Ett riktigt värkarbete




Ni som någon gång har skrivit ett arbete i motvind vet vad jag menar när jag säger att jag har fått värka fram vartenda ord i den här uppgiften som jag håller på med. Det går så trögt. Har kommit en bra bit idag och nu får det ändå vara nog. Ska cykla ner till gymmet snart och glömma bort allt vad "Knowledge Communities and knowledge collectivities: a typology of knowledge work in groups" mm mm mm innebär för en stund! Utanför fönstret yr snön och jag känner bara villintevillintevillinte inför mer snö men det var ju rätt väntat.

Snart så har jag nog sökt runt på hela internet efter våriga, dimrosa kuddar till soffan i vardagsrummet men det verkar vara svårt att hitta. Har hittat en fin roskudde på EM i precis rätt färg, gillar verkligen den där rosa, pudriga, varma färgen och tror att den skulle fungera jättebra ihop med vår gråa soffa och bruna matta. Den andra kudden tar upp hela rummets färger, det skulle kunna bli en riktigt bra kombo. Roligt nog så är det dessutom ett tryck av "Skagenmålarna" som även har målat vår fina tavla.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar