6 februari 2013

I vått och torrt

Godmorgon världen!

Onsdag och lillördag, sovmorgon med A och en goood frukost. Solen kikar fram mellan molnen och jag känner på mig att den här dagen kommer att bli riktigt bra och effektiv. Har en inlämningsuppgift att skriva till på fredag och siktar på att komma så långt som möjligt idag! Ikväll väntar ett styrkepass på gymmet med två favorittjejer, som sagt - en bra dag!



 
Bilder från arkivet, undrar hur många bilder jag har på Boss egentligen!?

Den lilla vargen, som egentligen är så långt från varg man kan komma, skötte sig exemplariskt hela kvällen igår. Vi gick en snabb långpromenad alla tre och han var så duktig, travade på hela tiden och kom som ett skott när jag ropade. Han får mig att skratta varje dag den där lilla lockiga. När jag insåg att jag inte skulle komma iväg på min föreläsning igår var jag allt annat än glad. Jag var både arg och besviken så jag la mig på sängen och tyckte synd om mig själv en stund. Vad tror ni den lilla odågan gör? Jo, han hoppar upp i sängen och lägger sig bredvid mig på rygg med benen rakt upp i luften. Inom nån minut toksover han, man bara, "ja, men tack då"! Jag kunde inte låta bli att skratta, den ylande marodören hade fått som han ville. Trots att ett hundägande innebär både pyssel och jobb skulle jag inte vilja vara utan Boss en enda sekund. Han är så speciell och ger så mycket varje dag. Om Boss blir min enda hund, så är han iallafall den bästa enda hunden jag kan ha. Den allra bästa kompisen, i vått och torrt!

En gammal goding från 2007




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar