22 januari 2013

Vackert vit




Tadaa! Här har ni mitt senaste projekt, farmor och farfars gamla byrå har gått från sliten furu till vackert vit. Jag blev jättenöjd och nu passar den in mycket bättre här hemma. Den har en given plats i vårt sovrum och den tanken är att fortsätta använda den till underkläder för lådorna är ganska små och låga. Jag funderar på att kanske klä insidan av lådorna i ett fint tyg men just sömnad och tyger är inte riktigt min starka sida så vi får väl se om planerna blir mer än bara tankar. Jag gillar verkligen möbler med en egen historia och tycker bara att det är vackert med små skavanker och skråmor. Den här byrån är naggad i kanten på flera ställen och ena handtaget är skadat men det gör den bara mer levande och visar att den har varit med ett tag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar