31 januari 2013

Min stjärna

En trött, trött kompis

Idag är en sån där dag när man behöver plocka fram det där solljuset som man sparade på sig under de varma, ljusa dagarna i somras. Det är så grått, så grått och jag känner mest för att krypa ner i sängen med min lilla stjärna. Har suttit med en skoluppgift hela förmiddagen och börjar känna att det snart är dags för paus. En kort promenad och en god lunch brukar göra susen för en trött plugghjärna! Själv är jag ganska dålig på att pausa i mitt skrivande men några små mikro-pauser emellanåt kan faktiskt vara allt som behövs för att orka lite längre. Resten av dagen kommer också att gå i skrivandets tecken för att hinna klart med den här uppgiften till morgondagens seminarium. Är träningssugen hela tiden just nu och inspirationen för styrketräning är större än aldrig förr så med stor sannolikhet bjuder den här eftermiddagen på ett hemmapass med fokus på bål och ben också.

Ha en FIN sista januari!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar