30 januari 2013

Veckans bästa


Tror ni mig när jag säger att det skiljer 1 vecka mellan bilderna!?

Veckans bästa promenad var helt klart dagens skogsrunda med lilla-B. Jag kopplade av honom och sen bara njöt vi. Det var alldeles lugnt i skogen och det är nästan det bästa med skogspromenader, det där lugnet som kommer över en vid första klivet in på stigen. Börjar misstänka att jag var skogsmulle i mitt tidigare liv för jag tankar verkligen energi när jag promenerar i skog och mark. Efter promenaden svischade jag förbi affären och gjorde en nödvändig påfyllnad av kyl och frys. Passade på att unna mig en tidning och ingredienser till att göra egna semlor så det blir kvällens mys (och vardagslyx!).

Hoppas att ni har haft en riktigt BRA dag!




2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter med skogspromenad :). Helt galet att det bara skiljer en vecka på de där bilderna, knappt så man tror det....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det galet! Tack för titten :) Vilken härlig blogg du har, gillar verkligen dina tips om träning och mat!

      Radera