13 januari 2013

En lugn söndag


Godkväll i stugorna!

Den här söndagen har varit en av de lugnaste på länge. Det var välbehövligt efter en riktigt rolig men sen kväll igår. Vi kom i säng runt halv tre tror jag så dagen började med en ordentlig sovmorgon. En av helgens gäster åkte hemåt mot Stockholm och vi andra promenerade iväg ut till köpcentret Tornby. Jag fick jättefina skidkläder av A i julklapp som tyvärr inte riktigt passade så jag provade ett jättefint set idag men det satt inte heller bra, letandet går vidare. Vi stannade till på Elgiganten och spanade lite efter en ny TV innan vi hamnade på IKEA. Jag hade sett en lampa som dessutom var på kampanj nu men den såg inte alls ut som jag trodde så det blev varken lampa eller skidkläder idag. Som vanligt så hittar man ändå alltid nåt på IKEA och vi kom därifrån med en välbehövlig påfyllning av värmeljus och en fin vas som kommer att vara perfekt till vårens tulpaner!

Nu väntar en skål popcorn och en stund i soffan med bästa A. Kvällen blir tidig för imorgon är det ny vecka med spännande möten, en stor konferens med presentation inför företag, professorer och studenter (pirrigt!), häng med klasstjejerna och förhoppningsvis en kickoff av den kommande träningsvåren. Vi har hittat "vårt" gym nu och tecknar antagligen kort där nu i veckan. SÅ himla kul, känner mig galet taggad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar