20 oktober 2012

Gårdagens fynd och kvällens look
















































Hej mina vänner!
 
Hoppas att ni har en mysig dag. Har både hört och läst i tidningen om hur fint väder det tydligen är överallt idag. Tror inte att dom har gjort mätningarna här för just nu öser regnet ner som aldrig förr. Det har knappt blivit ljust ute än och snart är det kväll! Känner mig inte riktigt redo för vinterns mörker ännu.

Igår när jag var nere på stan en sväng så sprang jag på den här glittriga klänningen och slog till direkt. Har letat efter en mörk klänning med djup urringning i ryggen i liknande modell länge. Ikväll är nämligen dags för årets stora skolfest; Herr- och Damsittningen med tema "mystisk mask". De flesta i klassen ska gå och alla har peppat sedan terminen började så förväntningarna på kvällen är höga. Ska sätta igång och göra mig iordning nu, pepp pepp! Håll tummarna för att jag inte drunknar på vägen dit är ni snälla.

Önskar er en riktigt fin lördagskväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar