19 oktober 2012

Att sakna


Hej mitt i fredagsmyset!



Ibland är saknaden efter vännerna där hemma extra stor och idag har varit en sådan dag. En sån där dag när avståndet till Stockholm känns lite längre än vanligt. Jag är så glad för att ni finns och för att vi har varandra. En vänskap är inget man ska ta för givet för precis som i alla andra relationer kräver en vänskapsrelation underhållning och uppmärksamhet. När avståndet växer finns inte samma möjlighet att spontanträffas för en fika eller ta en lång promenad bara sådär. Jag hoppas att ni där hemma vet hur mycket ni betyder för mig och hur ofta jag tänker på er.





2 kommentarer:

  1. Emelie23:37

    Vilket fint inlägg och det du skriver är så sant!!
    Jag står alltid här hemma med armarna öppna redo
    För att omfamna dig min bästa bästis!! Pusss <3

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på dig också hjärtat <3

    SvaraRadera