13 november 2013

En effektiv onsdag

De höstinspirerade detaljerna här hemma kommer snart att få ge plats för lite julpynt!

Åh, vad jag behövde den här dagen! Bestämde mig för att ägna några timmar åt att läsa litteratur till rapportens teoridel och det var nog smart för efter 5 böcker så känner mig riktigt inspirerad och taggad. Det finns verkligen tonvis med information om ämnet så det svåraste är faktiskt att avgränsa sig och smalna ner området så mycket det går. Imorgon har jag en intervju inbokad som förhoppningsvis kommer att ge mig ännu mer information, det går framåt minsann!

Här har solen strålat hela dagen så jag passade på att smita ut på en liten lunchpromenad, hur härligt som helst att få lite solljus för nu är det nästan mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem. Ikväll skulle jag ha ätit middag på stan med jobbet men det ställdes in så jag och A fick plötsligt en hel vardagskväll tillsammans den här veckan, mysigt. Vi ska fira att jag klarade min tenta med en god middag och en lång promenad. Men nu ska jag jobba en stund till innan det är dags att stänga ner datorn för idag!



Den här blomman växer så det knakar så i helgen trädde jag upp den på en båge, blev ett riktigt "lyft"!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar