2 juni 2013

16 dagar!

Paris

Juni, sommar och snartsnart ledigt! Den där pirrande, förväntansfulla känslan att av snart är det dags, snart är sommaren här på riktigt med ljumma kvällar, barfotaben och den där frihetskänslan att faktiskt kunna göra vad man vill, när man vill. Den här sommaren ska vi faktiskt göra precis det vi vill för idag är det exakt 16 dagar kvar tills vi sätter oss på ett tåg ner mot Europa, Frankrike och Paris. Om drygt två veckor är vi där! Igår började jag på en packningslista för den här helgen är den sista i Linkan för mig den här terminen. Jag kan inte riktigt förstå att vi faktiskt ska iväg men nu är biljetterna bokade och i säkert förvar här hemma, det ska bli så fantastiskt roligt! Sist jag var i Paris var med mamma 2007. Vi hade en helmysig weekend och promenerade tills fötterna blödde. A har aldrig varit i Paris innan så det ska bli himla roligt att få uppleva staden igen tillsammans med honom. Vi kommer vara där från onsdag till lördag och tanken är att bo hemma hos en kompis till A. Åh, vad jag ser fram emot den här resan!


Har ni tips på några guldkorn som vi bara inte får missa så tell me!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar