22 maj 2013

Det är mycket nu


Som sagt så är det lite körigt och dagarna går alldeles för fort just nu. Idag var jag i skolan klockan åtta och när jag klev ut från jobbet strax efter sex så hade jag varit igång konstant hela dagen med undantag för en kort cykeltur mellan skola och jobb... Att komma hem till ett dukat bord och färdiglagad middag kändes som en dröm, har jag sagt att jag har världens bästa A? Efter en goood korvgryta snörde vi på oss promenadskorna och sen var det bara vi och skogen i en timme. Så. Himla. Skönt! När jag kom hem var det bara att sätta sig med plugget igen, ja som sagt... Det är lite mycket nu. Men snart är faktiskt den här terminen slut och ett år av två är avklarat. Det är ju helt ofattbart att våren snart är över innan den knappt har börjat och att sommaren nästan är här! Det har varit ett tufft år på många sätt men varje gång jag sätter mig på cykeln och trampar iväg mot skolan är jag så glad för att jag får göra det här, för att jag vågade och för att jag har klarat av allt.

När man har mycket runt omkring sig så tror jag att det är viktigare än vanligt att hitta tid för att slappna av, komma ikapp sig själv och hinna tänka. Imorgon väntar en dags grupparbete och med tanke på vår tidsplan kommer det att bli en minst sagt intensiv dag så morgondagens myskväll tillsammans med fina vänner kommer att vara en fin belöning. Helgen kommer gå i pluggets tecken men vi har lite mysiga saker inplanerade, bland annat hotellfrukost tillsammans med J och M, så jag är säker på att det kommer bli en bra helg iallafall! Men men, än så länge är det trots allt bara onsdag och nu ska jag göra det bästa av den här kvällen och säga godnatt, hoppas att ni har haft en fin dag allihopa! 


KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar