3 maj 2013

2 år ♥


Jag älskar dig!

Vissa dagar verkar tiden gå fortare än vanligt och så har det varit den här veckan! I och med att onsdagen var röd dag har jag varit alldeles dagvill hela veckan, igår var jag helt övertygad om att det var måndag så den här fredagen känns lite som en bonus, redan helg!

Vi hade en heeelt suverän 1:a maj, jag och A. Igår var det två år sedan vi träffades första gången och mitt liv förändrades för alltid. Inga ord kan beskriva hur tacksam jag är för att våra vägar korsades där i korridoren på skolan. Att vi möttes, att vi inte glömde och att vi vågade trots att det skulle gå två år från det där första mötet. "Det kommer aldrig va över för mig". Eftersom jag åkte till Stockholm igår firade vi i onsdags istället. Precis som förra året packade vi picknickkorgen och gav oss iväg ut på vägarna. Vi cyklade ut till Berg och satte oss vid slussarna med utsikt över Roxen, vädret var helt perfekt och hade det inte varit för att det blev kyligt underifrån efter ett tag hade vi nog kunnat ligga där på filten hela dan. Vi hade sparat senaste avsnittet av Game of Thrones, favvoserien nr 1 just nu, så sen blev det middag i soffan framför den! Vi hade kommit överens om att inte köpa något eller fira varandra med presenter eftersom vi ska iväg i sommar och hellre sparar slantarna tills dess. När vi skulle gå och lägga oss blev jag tokblåst för där i sängen låg världens finaste present... Herregud vad överraskad och glad jag blev. Ett minne för livet helt klart och nu har jag definitivt lärt mig att aldrig lita på A när han säger att vi inte ska fira...!!




3 kommentarer:

  1. Diana16:57

    Du har hittat en bra karl Sarah ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den bästa för mig :D Tack för idag fina vän!

      Radera
    2. Diana19:26

      Tack själv! Fina foton du fick till :)

      Radera