13 april 2013

Mobilblogg och finbesök!

Nu ska jag ge det här med att blogga från mobilen ett försök igen. Jag tycker att mobilappen är så dålig och har dragit mig för att skriva genom den eftersom jag inte kan designa inläggen som jag vill där. Lite dumt för det går ju både lättare och snabbare att lägga upp inlägg när man kan göra det via mobilen som man ju alltid har med sig! Laddade precis ner ett bildprogram för enklare uppladdning av bilder så vi får väl se om det blir lättare att mobilblogga från och med nu.

Torsdagens spännande möte resulterade i ett anställningskontrakt och fjärilar i magen! Det känns så himla roligt, äntligen äntligen! Igår jobbade jag mitt första kontorspass någonsin och trots att det känns som att jag har tusen saker att lära mig är jag säker på att det kommer bli riktigt bra. Det är ett ungt företag som skiljer sig på alla sätt från mina tidigare arbetsplatser. Jag tror inte att nån är äldre än 35 och alla jag har träffat känns så drivna och engagerade!

Som belöning efter gårdagens första jobbpass kom en av mina bästa vänner E hit från Stockholm igår kväll. Hon stannar hela helgen och idag har det blivit en dag på stan. Hon har gjort några riktiga fynd men jag har lyckats hålla igen, sparar till nästa helg när det är dags för Londonweekend med mamma! Nu ligger vi i varsin soffhörna men ska strax snöra på oss promenadskorna och ge oss ut en sväng i det kalla och gråa Linköpingsvädret. Njuter till max av helgen och är så himla glad för mina fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar