14 april 2013

Energipåfylld!


Hejdå snö, välkommen vår!

Så var det söndagskväll igen. Jag har haft en helt underbar helg och jag är så glad för att ha fått spendera en massa tid tillsammans med bästa E. Jag kan inte annat än att hålla med henne om att både hjärtat och kroppen har fått sig en rejäl dos med kärlek och energi. Vi har verkligen haft tid att bara vara. Igår eftermiddag var vi ute och gick i över 1½ timme, när vi kom hem lagade vi en trerätters middag och sen blev det filmkväll tillsammans med A. Efter frukosten imorse cyklade vi iväg till gymmet och fick till ett riktigt bra arm- och ryggpass som definitivt kommer att göra sig påmint imorgon. Tack för en toppenhelg kära vän!

Jag är glad att jag har fått ladda batterierna den här helgen för kommande vecka är lite av en utmaning. Jag måste erkänna att jag har varit rejält bortskämd med tid det senaste halvåret men nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten igen. Den här veckan är späckad med heldagar av tuffa samtalsövningar i skolan, introduktionspass på nya jobbet, kvällsmöte, träning och en hel del plugg. På torsdag eftermiddag åker jag till Stockholm och på fredag morgon smäller det; London! Jag är riktig taggad inför den här veckan och ser verkligen fram emot de nya utmaningar som jobbet innebär. Man ska känna att man lever och även om jag har njutit (och verkligen behövt!) det här halvårets lite lugnare tempo gillar jag att fylla mina dagar med liv och rörelse, Med tanke på veckans schema är det alldeles snart dags för sängen och nån timmes extra sömn för mig här. Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt skön helg och att våren har visat sig hos er också. Har hört något om 18 grader och sol i veckan, det vore helt okej!

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar