10 april 2013

Lilla A


Lilla söta A i mammas famn

Eftersom jag har skickat över bilderna till D och M nu vågar jag mig på att visa ännu en bild från bebisfotograferingen. Är själv nöjd med flera av bilderna och blev jätteglad när jag hörde att de också tyckte om dem! En liten, halvvaken bebis är inte det lättaste att styra vilket gör det ännu viktigare att veta hur man ska anpassa sig själv och kameran för att maximera mängden ljus. En utmaning men SÅ kul!

Den här onsdagen började med storstädning, tvätt och fix här hemma. Vid halv tio var hela lägenheten städad och vid halv elva kom K hit för ett par timmars plugg. Vi hade några intressanta diskussioner kring morgondagens seminarieuppgift som handlar om kommunikationen som verktyg vid svåra samtal. Intressant och väldigt, väldigt viktigt. Nu under eftermiddagen har jag bockat av några riktiga energitjuvar; har bland annat skickat in höstens val av kurser till skolan och sökt sommarjobb, skönt. Alldeles snart kommer A hem och då ska vi iväg en sväng till Ikea. Vi ska köpa tavellister, titta på nya persienner och få inspiration till vår balkong som vi hoppas kunna använda snart. Det är verkligen helt otroligt hur segdragen den här våren är, idag snöade det som bara den hos oss igen och man tror ju inte att det är sant. Enligt väderprognosen kommer våren på riktigt i helgen, vågar man tro på det? Hoppas, hoppas!

Hoppas att ni får en mysig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar