26 december 2012

Feber och insnöad i fotoland



Efter en ofrivillig paus i feberland vill jag bara titta in och säga hej. Har åkt på världens förkylning och är inne på tredje dagen som helt däckad. Inte riktigt enligt planerna men julen har trots allt varit mysig ändå. På julafton skulle vi ha varit 13 personer och fullt hus hos mamma och pappa men det verkar som att fler än jag dragit nitlotten och blivit sjuka lagom till ledigheten för det slutade med att vi bara blev familjen (inte så bara såklart, de bästa!). Har tröstat mig med min nya kompis och legat och fotat från soffan. Pappa har skaffat sig en ny kamera så därför har jag fått överta hans fina Nikon D300, sparsamt använd och som ny! Jag är SÅ himla glad och plöjer både tidningar och böcker om fotografering dagarna i ända. Längtar, längtar, längtar efter att få ge mig ut och fota! Bortsett från förkylningen njuter jag av att vara hemma, äta god mat och ha alla nära och kära runt omkring mig. Saknar min A som en tok förstås men är glad för att han har det så bra hemma och njuter med sin familj! Hoppas att er jul har varit mysig och att ni unnar er både sköna promenader och en extra chokladbit.

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar