3 december 2013

Som ett litet sår



Den här dagen har gått lite i motvind för även om allt egentligen är himla bra så kommer den där stora saknaden över mig vissa dagar. Saknaden efter familj och vänner är som ett litet skavande sår och ibland, när man råkar komma åt det där lilla såret, så känns det plötsligt lite mer än vanligt. Då är det tur att jag har min A och en telefon med en mamma i. Efter en heldag på praktiken stannade jag till på gymmet och spontankörde ett spinningpass. Det var länge sen sist och riktigt skönt för efteråt var kroppen lika trött som huvudet, balans med andra ord! En snabbmiddag och en lång dusch senare tog jag kväll och har egentligen inte gjort så mycket nödvändigt alls sedan dess. Laddar just nu inför morgondagens fyra intervjuer med en filt i soffan och tror att det får bli en tidig kväll ikväll med tanke på att det är uppgång tidigare än tidigast imorgon!

Sov gott!

Helgens klart finaste lussebulle (även om den är riktigt ful egentligen!)... En Boss!


2 kommentarer:

  1. Diana19:39

    Haha åh vilken gullig liten gul Boss! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, den var väldigt mycket finare innan ugnen kan jag ju erkänna! Tur att de blev goda iallafall!

      Radera