7 oktober 2013

Utflykt till Vadstena

Vadstena slott

Vilken helg. Den här helgen har jag blivit bortskämd av det finaste man kan få, kärlek och vänskap. En helg i höstens tecken har det definitivt varit och vindarna har piskat runt även om de är av en varmare nyans än förra veckan. Löven virvlar och himlen har varit sådär tjockt grå men det har liksom bara gjort det än mysigare att vara ledig. På lördagsförmiddagen kom hon hit, min fina J, och nån timme senare mötte vi upp de andra tjejerna. Vi körde till Vadstena och hade en mysig dag som bara flög förbi. Vi strosade runt på små kullerstensgator, kikade in i småsmå butiker (fanns typ bara inredningsbutiker så jag undrar hur alla går runt...?), åt raggmunk på Rådhuskällaren och fikade på ett litet gammaldags konditori. Dagen tog inte slut där för efter nån timmes vila hemma på varsitt håll möttes vi upp igen, lagade middag och umgicks fram till mittinatten. Tack tjejer för en mysig dag!



Världens bästa A har dessutom överraskat och skämt bort mig mer än jag förtjänar hela förra veckan så det är med en lycklig, liten klump i magen som jag går in i en ny vecka, välkommen måndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar