3 oktober 2013

På språng!


 Idag har jag haft en sån där dag när jag har bockat av en massa tråkiga måsten, riktiga energitjuvar, som har legat och grott alldeles för länge. Jag har ringt runt angående våra försäkringar, städat bland gamla papper och räkningar, sorterat och slängt. Det är ju så tråkigt men ännu skönare när det är klart! Att samla, uppdatera och hålla koll på sina försäkringar tror jag dessutom att man kan spara en del pengar på för hur många gånger har man inte bara betalat den där räkningen utan att riktigt reflektera över vad som ingår och inte. Men nu så, ut med det gamla och in med det nya! Plugget har fått vila även om jag var tvungen att cykla upp till skolan för ett obligatoriskt seminarium på förmiddagen. Nu tänkte jag belöna mig själv med veckans skönaste stund, mot gymmet för en timmes yoga!

Ha en riktigt fin torsdagkväll, snart är det HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar