2 oktober 2013

En bukett med rosor


Häromdagen kom min A hem med en bukett vackra rosor som just nu lyser upp hela vardagsrummet hos oss! Det lilla i det stora betyder så mycket och i måndags behövde jag just det lite extra. Han kan han, min man, den bästA

Idag har jag tillbringat förmiddagen framför datorn med en massa plugg. Har hunnit med en hel del men det känns ändå som att jag har hur mycket som helst kvar, det är en himla tur att jag har några veckor på mig innan det är tentadags. Igår fick vi finbesök av A:s pappa som var här i stan och jobbade, alltid mysigt med familjen på besök! På kvällen hade vi filmkväll några tjejer från klassen och trots att vi gick ut hårt med en sprillans ny och riktigt läskig film som jag helt glömt namnet på slutade det med att vi slog på Lejonkungen som för övrigt kan vara världens bästa Disneyfilm! Om en stund tänkte jag cykla iväg för ett träningspass på gymmet innan jobbet. I måndags utnyttjade jag en innestående pt-timme till att lägga upp en strategi inför hösten. Målet är att klara av minst 2 chins innan året är slut och enligt pt:n trodde han att jag skulle fixa det utan problem så nu är det bara att fokusera och försöka få till tre pass för bröst, rygg och mage i veckan framöver. Nu kör vi!

/Ser fram emot en myskväll tillsammans med A efter jobbet ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar