17 oktober 2013

Mitten av oktober


Utanför fönstret droppar regnet och jag är lite extra glad för en hemmapluggdag just denna dag. Har föreläsning mellan 15-17 i eftermiddag, en himla dum tid egentligen men rätt skönt eftersom man hinner göra en massa bra saker innan. Så fort jag vaknade satte jag igång och nu har jag precis satt mig ner. Har tokstädat lägenheten, skurat golv och planterat om blommor, tvättat några maskiner tvätt, diskat och plockat men nu är jag nöjd. Det finns inget skönare än att ha fixat och bockat av det där tråkiga innan helgen så att man slipper det då, en riktig lyx som jag verkligen kommer att sakna när det blir vardag "på riktigt" igen  med jobb mellan 8-17. Jag vet ju hur det är, och därför njuter jag nog extra mycket av denna tid! Nu, dags för lunch och förhoppningsvis lite effektivt tentaplugg!

Tog en titt i arkivet!

 Promenad i Riddersvik oktober 2011

 Promenad hemmahemma oktober 2012!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar