17 augusti 2013

Tillbaka i Linkan!

 
Mysfika i Trädgårdsföreningen

Hej kära ni! Det blev visst en lite otippad och oplanerad bloggpaus här inne. Jag måste erkänna att hela sommaren har varit lite av en bloggpaus och jag har hur mycket som helst att visa, det är nästan lite så att jag inte vet vart jag ska börja. Jag tror att uppdateringen av sommaren får komma lite i taget och så startar vi om med här och nu! I onsdags kväll rullade tåget in i till Linköping och världens bästa A. Det var skönt att komma hem och packa upp väskan efter ett långtlångt sommarlov. Ingen rast och ingen ro för det var bara att sätta igång med storstädning, storhandling och vardagsfix direkt. Både torsdag och onsdag bjöd på jobb och jag blev nästan förvånad över hur snabbt jag kom in i det igen. Det tog några timmar innan rutinerna satt och eftersom jag började strax innan sommaren får det nog räknas som godkänt. 

Efter en lite lagom kort "arbetsvecka" på två dagar blev det helg och den här helgen har vi räknat ner till länge för igår kom A:s bästa kompis med flickvän hit på besök! De bor i Schweiz, där vi var på besök på vår tågluff i somras, och har några veckors semester här i Sverige nu. Jättemysigt att ha dem här och idag har vi hunnit med världens frukost, ett pass på gymmet, en tur på stan, lunch och eftermiddagsfika - perfekt lördag! Imorgon bär det av mot Stockholm för mig igen, det vankas dop och myskalas för lilla A.

Hoppas att ni har en riktigt mysig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar