23 augusti 2013

Allt eller inget

 En annan fantastisk helg i Zurich i somras

Japp, så verkar det vara för mig just nu - allt eller inget! Den här första vardagsveckan startade upp i full rulle och efter två 10-timmarsdagar på jobbet känns det rätt okej att det är fredag. Fredag, världens bästa dag! Onsdagen blev minst sagt kaos men efter en snabb skogspromenad på kvällen tillsammans med A och en lugn soffkväll gick gårdagen betydligt bättre och allt det där jobbiga reddes ut. Jag fascineras lite över hur humöret kan påverka och styra vår energi. I onsdags var jag urtrött när jag kom hem men igår sprudlade energin så jag satte gång och skurade köket efter middagen trots att jag hade jobbat precis lika länge. Think positive!

Den här fredagen bjöd på sovmorgon och nu ska jag strax packa ihop både tränings- och jobbkläder och sticka iväg till gymmet innan veckans sista jobbpass. Jag längtar faktiskt till gymmet så trots att solen skiner ska jag frivilligt stänga in mig och köra slut på mina armar. Knäpp? Ja, det verkar inte bättre! Ikväll går tåget mot Stockholm för tredje helgen i rad. Min kära sambo har överraskat mig med en heldag på stan imorgon och jag ser verkligen fram emot kvällen för då blir det invigning på Tele2 Arena med Kent, Robyn och Winnerbäck!! Japp, jag har nog världens bästa man jag och det ska bli SÅ kul!

Ha en riktigt GRYM fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar