15 februari 2013

Som sylt på livets gröt



Jag har tänkt på det där med vänskap. När vi är Stockholm försöker jag träffa mina vänner så mycket jag bara kan och nu senast fick jag till en träff med några av mina äldsta vänner som har hängt med sen grundskolan. Jag kan inte låta bli att tycka att det är häftigt med vänner som har känt en sådär jättelänge, som vet precis hur man är och känner till både bra och mindre bra sidor. Vi har gått igenom ungdomen tillsammans med allt vad det innebär; lycka, sorg, glädje, kärlek och krossade hjärtan, vardag och fest. Nu väntar nya spännande äventyr för oss alla och klyschan att tiden går så fort har fått en helt ny innebörd. Att få lov att göra livets resa tillsammans med mina härliga vänner är bara så fint och det gör mig trygg att veta att jag går in i framtiden med de absolut bästa vid min sida.

I helgen kommer den här donnan hit och som jag längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar