11 februari 2013

Dagens vardagslyx


...var att få ta en långpromenad i solen på lunchen!



Jag gick en av mina favoritrundor och bara njöt. Det var en hel del folk som var ute och gick och hälsopedagogen i mig blir alltid överlycklig av att se att så många människor är ute och "promenerar sig själva en tjänst". Närheten till både fina natur-och promenadområden och stan med butiker och caféer gör att jag trivs bättre än jag kunde ha hoppats på här i Linköping. Jag känner mig verkligen som hemma här nu och vet att just kombinationen stad/natur är något jag kommer längta tillbaka till när vi flyttar. För tanken är ju fortfarande att flytta när jag är klar med skolan, något vi är överens om båda två. Vart vi hamnar sen har vi dock inte bestämt vilket känns både spännande och nästan lite skönt. Än så länge tar vi en dag i taget och njuter av att trivas här och nu!


Home is where the is!


1 kommentar:

  1. Fantastisk vardagslyx. Och vilken fin dag ni verkar ha haft!

    SvaraRadera